Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Δ.Ε Φιλιατρών: Ανακοίνωση για τα ογκώδη αντικείμενα

Η Δημοτική Κοινότητα Φιλιατρών σας ενημερώνει ότι λόγω της τραπεζικής αργίας έχει περιοριστεί στο ελάχιστο η αποκομιδή στερεών ογκώδων απορριμμάτων (κλαριά, στρώματα, έπιπλα κλπ) από την υπηρεσία καθαριότητας.

Καλούνται οι πολίτες ........

σεβόμενοι το ίδιο τους το περιβάλλον να μη βγάζουν έξω, στα πεζοδρόμια και λοιπούς κοινόχρηστους χώρους, ογκώδη απορρίμματα.

Από την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Τριφυλίας καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια καθαρισμού, παρά τις αντιξοότητες.

Παρακαλούμε για την κατανόησή σας.

ΣΧΟΛΙΟ
Τα χάλια της υπηρεσίας καθαριότητας και το πόσο καθαρή ήταν γενικά η πόλη, τα είδαμε και όταν δεν υπήρχε τραπεζική αργία κ. Φαρμάκη.
Η πλημμελής εκτέλεση των καθηκόντων της προϊσταμένης της υπηρεσίας καθαριότητας είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ.
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ κ. Φαρμάκη. ΜΗΝ μας κοροϊδεύετε.



2 σχόλια:

  1. Όταν παρά τις ανακοινώσεις της Δημοτικής Κοινότητας Φιλιατρών και τις συνεχείς εκκλήσεις από την υπηρεσία καθαριότητας, οι κάτοικοι των Φιλιατρών καθώς και οι παρεπιδημούντες σε αυτά επιμένουν να μετατρέπουν την πόλη σε ένα απέραντο σκουπιδότοπο αφήνοντας ογκώδη αντικείμενα και τα κλαριά από τους κήπους τους στα πεζοδρόμια, τότε κ. Σχολιαστά δεν έχετε δικαίωμα να κατηγορείτε τους υπαλλήλους της υπηρεσίας καθαριότητας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το αν έχω το δικαίωμα να κατηγορώ τους υπαλλήλους και συγκεκριμμένα την προϊσταμένη -γιατί δεν ζητώ ευθύνες από τους υπαλλήλους αποκομιδής- αήστε να το ξέρω καλύτερα απο εσάς.
    Εκτός και αν η προσίαταμένη της καθαριότητας σας εχει διορίσει δικηγόρο της.

    Η πλημμελής εκτέλεση των καθηκόντων της ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

    Και επειδή προφανώς έχετε μαύρα μεσάνυχτα από τον κανονισμό καθαριότητας σας παραπέμπω στον κανονισμό καθαριότητας Αρθρο 5 παράγραος 2:

    "2) Η αποκομιδή, μεταφορά και διάθεση των ογκωδών αστικών απορριμμάτων (παλαιά έπιπλα , άχρηστες οικιακές συσκευές, στρώματα κ.τ.λ.) γίνεται με το ανοικτό αυτοκίνητο της υπηρεσίας καθαριότητας δυο (2) φορές το μήνα, στις 1-2 και στις 15-16 κάθε μήνα ή εντός πέντε (5) ημερών από την ειδοποίηση που γίνεται από τον ενδιαφερόμενο. Οι ενδιαφερόμενοι καταβάλουν στο Δήμο ειδικό τέλος αποκομιδής, το ύψος του οποίου θα καθοριστεί με Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου.
    H αποκομιδή και διάθεση των προϊόντων κηπουρικών εργασιών εντός οριοθετημένων σχεδίων πόλεων και οικισμών (κλαριά, φύλλα, χόρτα κ.τ.λ.) γίνεται από τις υπηρεσίες του Δήμου με το ανοικτό αυτοκίνητο της υπηρεσίας καθαριότητας, δυο (2) φορές το μήνα στις 1-2 και 15-16 κάθε μήνα. Για τις εκτός σχεδίου πόλεων και οικισμών περιοχές, ο Δήμος δεν θα αναλαμβάνει την μεταφορά τους, οι δε ιδιοκτήτες υποχρεούνται (έως την έναρξη διαδικασιών κομποστοποίησης), να τα παρακρατούν εντός της ιδιοκτησίας τους προς καύση και κομποστοποίηση, όπως οι ειδικές και οι αστυνομικές διατάξεις ορίζουν."

    Ενημερωθείτε λοιπόν για τον κανονισμό.
    Το ανοικτό φορτηγό αποκομιδής ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΒΓΗΚΕ τις προβλεπόμενες από τον κανονισμό ημερομηνίες.
    ΥΠΕΥΘΥΝΗ για την τήρηση του κανονισμού ΕΙΝΑΙ η προϊσταμένη της Υπηρεσίας καθαριότητας,
    ΕΚΤΟΣ..... και να τον πήρε από κάνα άλλο δήμο της χώρας, άλλαξε το όνομα του Δήμου με το Τριφυλίας και δεν διάβασαν τον κανονισμό.
    Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν η τήρηση του κανονισμού ξεκινά ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ και την υπηρεσία καθαριότητας.
    ΟΤΑΝ η ίδια η υπηρεσία ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΗΡΕΙ γιατί να συμμορφωθούν και οι πολίτες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Προσοχή στον τρόπο που σχολιάζετε. Σχόλια που δεν θα σέβονται τον χώρο που φιλοξενούνται ή άλλους θα σβήνονται ΤΕΛΕΙΩΣ.