Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Εράνη Φιλιατρών: Παραιτήθηκε από την διοίκηση ο Αντώνης Προνοϊτης

Την παραίτηση του από την θέση του ειδικού γραμματέα του συμβουλίου της Εράνης Φιλιατρών υπέβαλε σήμερα ο Αντώνης Προνοϊτης.

Ο κ. Προνοϊτης με ανακοίνωση του κάνει γνωστό τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση ενώ ευχαριστεί τους πάντες στην Εράνη Φιλιατρών και όχι μόνο.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του αναφέρει τα εξής:......

Σήμερα 9 Απριλίου, μετά την συνεδρίαση του Δ.Σ. της Εράνης, υπέβαλα την παραίτησή μου.

Μία απόφαση σε μία στιγμή που (ενώ ελλόχευε αρκετό καιρό), δεν θα αφήσει κενό στα διοικητικά καθήκοντά μου στην ομάδα.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου στο Δ.Σ. της Εράνης για την μέχρι τώρα συνεργασία μας, αν στενοχώρησα κάποιους τους ζητώ συγνώμη.

Η φιλοσοφία η δικιά μου για το Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο, δεν συνάδει ούτε με ακραίες συμπεριφορές, ούτε με ακραίες αποφάσεις.

Είναι τιμή για μένα που υπηρέτησα από αυτήν την θέση την ομάδα της πόλης μου, την μεγάλη Εράνη.

Θέλω να ευχαριστήσω ακόμη τους παίκτες της ομάδος μας, τους προπονητές, τον φροντιστή και όλους αυτούς που γνώρισα στα γήπεδα της Μεσσηνίας, παίκτες – παράγοντες – διαιτητές.

Με τιμή Προνοϊτης Αντώνης

taklin.gr